luni, 9 ianuarie 2023

Craciunul

Craciunul in familie

In ziua de 22.12 am fost la cumparaturi cu mama mea sa ne ducem sa luam cateva cadouri pentru sora mea si cumnatul meu, pentru sora mea am luat niste jucari pt catelusi pe care ii are, ne-am dus in prima shop unde am mers la magazinul de animale denumit ca Animax acolo am vazut o gramada de jucari pentru animale, ne-am decis mai greu dar am luat unele lucruri, apoi am mers intr-un magazin de cosmetice denumit ca DM acolo eu nu ma pricep asadar am lasato pe mama mea sa isi faca de cap am stat vreo jumatate de ora si dupa a venit cu o punga in cdare se aflau diferite produse de machiaj si de intretinere a pieli, apoi am decis sa mergem acasa ca urmatoarea zi sa mergem din nou.
A doua zi 23.12 am plecat catre Mall In Nufarul acolo ajungand am stat ceva ca sa gasim un loc de parcare dupa ceva timp am reusit sa gasim, intrand in mall am mers direct catre magazinul de haine adica H&M acolo am gasit o camasa frumoasa de culoare albastra pentru cumnatul meu, plimbandune pe acolo mi-am gasit un hanorac care mi-o placut foarte mut asadar l-am luat, dupa ce am terminat cu cumparaturile am mers la etaj sa mancam de la Mesopotamia, dupa ce am terminat am plecat catre casa avand urmatoarea zi ziua cea mare, deoarece sora mea si cu sotul ei trebuiau sa plece in Austria am tinut Craciunul mai repede.
Ziua a treia 24.12 de dimineata ma-m trezit si dupa ce am mancat si m-am spalat am mers afara cu niste prieteni si am plecat la colindat, am mers undeva prin oncea la niste case, acolo am mers vreo 6 persoane, ne-am facut damblaua am cantat pana ne-o durut gatul dar so meritat pentru 3 ore de colindat am reusit sa adunam 1080 lei , care i-am impartit in mod egal la toti adica 180 pentru fiecare persoana, venind seara am plecat catre casa unde ne-am intalnit cu sora mea si ne-am impartit cadourile tota lumea fiind foarte fericita de ce o primit.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

tema 6